Alle søknader skal sendes elektronisk.
Søknadsfristen var 2. september og søknadsskjema er tatt vekk.
Ønsker du å få varsel om søknadsfristen? På tilskudd.no kan du abonnere på e-postvarsel.
Dette må dere ha klart for å fylle ut søknadsskjemaet:
Vi gjør oppmerksom på at søknader som er sendt inn med feil eller mangler, risikerer å få avslag på søknaden.
- Finn frem obligatoriske vedlegg.
- Finn frem tallene dere skal fylle inn i søknadsskjema.
Se hvilke fradrag og avgrensinger som skal gjøres dersom dere søker etter forenklet modell.
Se hvilke fradrag og avgrensinger dere skal gjøre om dere søker etter dokumentert modell.
Du logger deg inn i søknadsskjemaet via ID- porten. Når du har sendt inn søknad får du kvittering i organisasjonen sin meldingsboks i Altinn, og i e-post til innsender.
Søknaden blir lagret automatisk underveis. Du kan derfor logge ut av søknadsskjemaet, logge inn igjen og fortsette utfyllingen av skjemaet senere.
Du kan også sjå våre spørsmål og svar om ordninga.